Monday 12 May 2014

Perasaan Seseorang yang dah siap Latihan Ilmiah

Hebat. walaupun aku rasa gembira bagai nak buat lompat star beratus kali, tp ade juga la perasaan sedih sebabnya inilah penghujung perjuanganku sebagai penuntut first degree di Tg Malim tercinta ni. Lebih menyedihkan bila memikirkan kawan2 rapat..huaa.... ase nk nangis oooo.. lepas ni dah xley nk lepak2 sembang gosip ramai2, gelak sampai fello blok tegur, tgk movie dgn skrin 14inci, main game sampai lebam, berebut bas khiffah.. Lepas ni dah xkan ade bebelan pensyarah sbb dtg lewat ke kelas or xmandi pg sebab lewat bangun.. (T__T) Tp hidup mesti diteruskan, aku ade banyak tanggungjawab lain, Mak aku ayah aku dua2 dah tua dah di usia pencen pun.. cukup lah pengorbanan mereka utk aku. Lepas habis je sem ni aku nak keje, bg mak aku service kesihatan terbaik kat dunia ni, bg ayah aku rehat plak smbil main game candy crush.. bg adik2 aku pengalaman perasaan sebagai menuntut pengajian tinggi.. Amin semoga aku berdaya..

No comments:

Post a Comment